Teylinger cliënten positief over ISD Bollenstreek

Teylinger cliënten positief over ISD Bollenstreek Foto: Pixabay

ISD Bollenstreek, het loket voor op gebied van sociale zekerheid en Wmo in Teylingen, Hillegom, Lisse en Noordwijk, hield een klanttevredenheidsonderzoek en kwam met gemiddeld een 7,8 goed uit de bus.


- Lees verder onder deze advertentie -

Cliënten waarderen het loket met een halve punt hoger dan in 2015 toen de ISD een 7,3 kreeg.

7,8 van Teylingers

De cliënten uit Teylingen gaven gemiddeld een 7,8. De mensen die contact hebben over Wmo geven een 7,6, cliënten voor de bijstand scoren ISD een 7,8. Beide rapportcijfers zijn de afgelopen jaren enkele tienden punten gestegen.

Tevreden clienten

De cliënten van ISD voelen zich serieus genomen door medewerkers, werden snel geholpen en zijn in 79% van de gevallen tevreden over de kwaliteit van de ondersteuning.

Aandachtspunt

Puntje ter verbetering bij de ISD Bollenstreek: slechts 31% wist dat ze gebruik konden maken van een onafhankelijke cliëntenondersteuner bij gesprekken. Daarnaast blijft aandacht voor maatwerk en communicatie een aandachtspunt voor ISD Bollenstreek.

Data uit het klanttevredenheidsonderzoek ISD Bollenstreek 2018


Reacties