Van der Valk in top3 Het Klantvriendelijkste Bedrijf

Van der Valk in top3 Het Klantvriendelijkste Bedrijf Foto: Maurice Hoogeveen

Sinds 2007 organiseert SAMR een onafhankelijke publieksprijs voor klanttevredenheid: Het Klantvriendelijkste Bedrijf. Hotel Van der Valk is dit jaar derde geworden.


- Lees verder onder deze advertentie -

Met een score van 8,30 was de derde plek van Het Klantvriendelijkste Bedrijf voor hotelketen Van der Valk, vlak na CoolBlue met 8,42 en winnaar de Efteling met 8,50 punten.

De PLUS supermarkten waren branchewinnaar in de categorie Supermarkt.

De winnaars worden bepaald door een onlineonderzoek van SAMR onder de Nederlandse consument, waarbij de respondenten de klantvriendelijkheid een score geven. De score bepaalt de ranking, waarbij alleen bedrijven met een bepaald marktaandeel meelopen in het onderzoek.


Reacties

Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken deze cookies alleen voor het verzamelen van analytische gegevens. Deze gegevens zijn volledig anoniem en uw privacy wordt hierin niet aangetast.